|
|
Sådan sikrer en PAVA-behandling din bils undervogn...
|
 |
1. Afdækning af interiør, rat, måtter og sæder samt bagagerum.
|
|
 |
2. Afmontering af hjul og inderskærme foretages efter individuelle behov.
|
|
 |
3. Rengøring af undervogn med luftrenser samt spartel. Kun i særlige tilfælde bruges vand. Dog ikke damp- eller højtryksrenser.
|
|
 |
4. Efterkontrol af undervogn for evt. gennemtæring. Ved konstatering af dette stoppes behandlingen, og kunden kontaktes.
|
|
 |
5. Varmlufttøring af vogn.
|
|
 |
6. Påføring af rustbeskyttelsesfilm på lakerede flader, så afrensning med rensevæske, der ødelægger vokslaget undgås.
|
|
 |
7. Boring og demontering af propper efter PAVA's sprøjteskema. I enkelte bilmærker må der ikke bores huller, for at bibeholde fabriksgarantien, men dette tages der højde for.
|
|
 |
8. Sprøjtning af døre, hulrum, vanger og paneler med PV 213 lys, som har en meget stor indtrængnings- og vandfortrængningsevne.
|
|
 |
9. Sprøjtning af bilens undervogn og skærmkasser med PV 213 mørk eller PV400. Bemærk, at der over katalysator og udstødning, hvor der forekommer høj varmeudvikling, ikke behandles.
|
|
 |
10. Montering af oliebehandlede gummipropper i de borede huller.
|
|
 |
11. Rengøring og vask af bilen. Bemærk at der de første dage efter behandlingen kan forekomme afdryp.
|
|
 |
12. Klar til afhentning.
|
|
|
|